Anasayfa » Bilgisayar Oyunları » GTA 4 ve EFLC için Simple Native Trainer Kullanım ve Kurulum
23.691

GTA 4 ve EFLC için Simple Native Trainer Kullanım ve Kurulum

ticeas GTA 4 ve EFLC için Simple Native Trainer Kullanım ve Kurulum

Grand Theft Auto isimli oyun serisini herkez bilir.Oyunun temel prensibi dilediğiniz gibi şehirde dolaşmak.Zaten Gta’nın gelişmesini sağlıyan ve bir çok insan tarafından oynanmasını sağlıyan özelliğide oyunun bu özgür rûhu değilmidir ?

Görevden çok oyunda istediğim arabayı alıp insanları özgürce öldürmekle zaman harcıyan biri olarak ben oyunun bu yönünü çok seviyorum.İstediğim zaman görevleri yapıyorum istediğim zaman vahşet katliyam yapıyorum icon smile GTA 4 ve EFLC için Simple Native Trainer Kullanım ve Kurulum

Gta IV’ın diğer gta serilerinde oldugu gibi bir takım hile kodları mevcut.Hile kodlarını oyunda bulunan cep telefonunu kullanarak girebilirsiniz fakat pek fazla kod yok.Hile bakımından kısıtlamar mevcut.Oyunda en çok istediğim hileler polislerin beni takip edememesi ve ölümsüz olmak.Kodlar ile bunu yapmak mümkün değil.Bu yüzden biraz araştırma yaptım Simple Native isimli bir trainer keşfettim.Kurulumu ve kullanımı oldukça kolay.İnternet’de download dosyaları mevcut fakat kurulumu hiçbir şekilde anlatmamışlar.

trainer içindeki bağzı hilelerden bahsetmek gerekirse başlıca hileler; araba spawnlayabilir, bodyguard alabilir, düşman spawnlayabilir, obje yaratabilirsiniz. Bu saydığım iki-üç şeyden oluşmuyor Trainer. Görüntünüzü değişmeyi. SparkIV kullanmadan eldiven giymenizi sonrada çıkarabilmenizi olduğunuz yerde internet’e girebilmenizi hatta olduğunuz yerde kıyafet değişmenizi sağlıyor. Airbreak verip her yeri dolaşabilirsiniz. Bir Insert tuşuna basınca Aranma yıldızlarını silebilir, Araba’nıza NEON koyabilirsiniz. Clark Kent gibi koşabilir, Nightcrawler gibi istediğiniz yere Teleportlanabilirsiniz.Aracınıza şoför alabilirsiniz.Bunun gibi bir sürü özellik mevcut.Trainer ingilizce.Simple Native Trainer hem Gta IV’de hemde GTA EFLC isimli oyunda çalışmaktadır.

Simple Native 6.4 Kurulum

Microsoft .NET Framework ve Microsoft Visual C++ (x86)’yı kurun. Ardından Simple Navite Trainer Eniqm4 dosyasının içine girin. Ve Asiloader’in içindeki dll’yi boş klasöre atın.

EĞER SON PATCH’E SAHİPSENİZ (1.0.7.0) VEYA KURACAKSANIZ (LİNK YUKARDA) :
1.0.7.0 Patch’in içindekini boş klasöre atın.
YOK BEN ESKİ PATCH’LA MUTLUYUM :
Eski Patchler’in içindeki dosyayı boş klasöre atın.
GTA IV İÇİN TRAİNER :
IV dosyasının içindekileri Boş klasöre atın.
GTA EFLC İÇİN TRAİNER :
TBoGT ve TLAD içindekileri Boş klasöre atın.

boş klasörümüzün  içindekileri GTA IV’ın ve ya GTA EFLC’in kurulu olduğu dizine atın.

F3 ile Menü açılır. Backspace ile kapanır. F4 ile gizlenir.
Options: Ölümsüzlük,aranmayı kapatma,araç’ın hasar almaması,sınırsız cephane vb özellikler
Car Options: Araç üzerinde değişiklik yapmamızı sağlar. Renk,sinyal,kaydetme,kapıları açma vb özellikler.
Bodygard/Ped Spawning: Oyunda istediğiniz modeli (oyundaki karakterler dahil) yanınıza koruma olarak alabilirsiniz.Yaya spawn edebilir, aracınıza şöför alabilirsiniz. Düşman olarak çağırır öldürürsünüz. Elleri havada bir şekilde de doğdurabilirsiniz.
Mission Help: Görev sırasında verilen hedefe ışınlanma gibi kolaylık sağlar. Hedefleri öldürmenizi de sağlar.
Model Spawning: Oyundaki karakterlere (Roman,Packie,Little Jacob vb.) dönüşmenizi sağlar. Ped’lere de dönüşebilirsiniz.
Teleporting: İstediğiniz bir yere yada belirli noktalara ışınlanmanızı sağlar. Pigeons’ların yanına ışınlanma özelliği de vardır.
Teleport Saving: Yaptığınız teleportu kaydeder.
Time: Zaman ayarlarıyla oynamanızı sağlar.Saati vb. değiştirebilirsiniz. Gece,gündüz,öğlen,akşam. Gerçek saat moduna alabilirsiniz. Yani artık 1 dakika gerçekten 1 Dakika.
Weapons: Silah menüsü. İstediğiniz silahı alabilir yere atabilirsiniz.
Weather: Hava ayarlarıyla oynamanızı sağlar. (Güneşli,yağmurlu vb.)

İndirme Linkleri

Simple Native Trainer 6.4 İndir – Yandex

Microsoft .NET Framework 4 (Standalone Installer)
Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86)

Yoğun istek üzerine yeni konu açtım.Bu yüzden buradaki indirme linkini iptal ettim.GTA IV ve ELFC Simple Native 6.4 Trainer Kurulum -yeni-

Hakkında Özgür ulupinar

Bilişim Teknolojileri Bölümü Mezunu,şu anda Selçuk Üniverstesi Basım ve Yayın teknolojileri Bölümü okumaktayım.Model araba kullanıyorum.Traxxas E-maxx brushless Edition.Mamba Monster sahibi zıplatmayı hoplatmayı seviyorum.İki adet sultan papağanı besleyen hayvan dostu biriyim.
  • halil

    ya ben yaptım basıyom f3 bişi gelmiyor başlamadan önce bişiler geliyor enter esc diye entere bastımı atıyor escye bastımı oyun açılıyor açıldıktan sonra f3 basıyom bişiolmuyo oyundan da atmıyor. nasıl düzüelir bi yardım?

    • savage

      oyun başladıkta f3-f5 falan bas.Trainer menüsü gelince bu tuşları kullanarak aşşağı yukarı yapabilirsin (insert,delete,page up,pagedown Klawyeden 8 ve 2 Numpad) seçtikleriin onaylamak için Numpad’dan 5 tuşuna basıyorsunuz bu kadar basit.Uyarmam gerekiyor.Traineri yükleyince oyuna zombi modugeliyor ve herkez zombi oluyor.

  • CAN AKYÜREK

    dsotum Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86) ve Microsoft .NET Framework 4 (Standalone Installer) bu kurulu ben bunları oyun yüklenirken kurdum ikisinide ? f3 f4 f5 tuslarna
    tek etek basıyorum olmyor?

    • savage

      End,Home,İnsert Vb tuşlara gasın açılmuyorsa trainer’i kurulmamış.Trainer kurrmadan önce Oyunda değişiklik yapılan dosyaların mutlaka bir yedeğini alın.Kurulum biraz zor ve sıkıntı yaratabilir.Yine aynı şekilde menüyü çıkartamazsanız oyunu biraz gezin trainer kurulduysa insanlar zombi olmaya falan başlıyor o şekilde farkedebilirsiniz.

  • emir

    yaw ben yapıyorum hata veriyor EFLC.exe-Giriş Noktası Bulunamadı diye bişey diyor ne yapmalıyım

    • http://www.sonkral.net savage

      Oyun Crackini yenileyip deneyin.Eğer oyun crackini yenileyip denediğiniz zaman olmazsa Oyunu silip tekrar yükleyin.Daha sonra Traineri tekrar indirip kurun.Ben Gta IV EFLC’de denedim.Gay Tomy versiyonunda ve Mafia versiyonunda denedim yani normal Gta IV’da çalışmayabilir.

  • Seboist07

    ben gta 4 eflc için olanları yaptım TLAD ve derini oyunun içine attım baıyorum bişeygelmiyor dediklerinde kurulu yardım edermisiniz?

  • _*mR_BullS*_

    F3 e basıyorum menü geliyor ama menide gezemiyorum hangi tuşlarala aşağı yukaru yapılabilceğini söylermisiniz ben yapamadım kısacası hangi tuşlar war onu bilmiyorum bide enter
    yani o menüye nasıl girceğimi söylermisiniz şimdiden teşekkürrler..

    • http://www.sonkral.net savage

      F4,F5,F6 tuşları veya PgUp,PgDn,Home,End Tuşları ile hareket ediliyor.Seçileni uygulamak için F5 sanırım.Emin değilim kullanmayalı tam 1 yıl falan oldu.

  • serhat

    Ben yükledim traineri. Güzel çalışıyor. Ama bi süre sonra trainer açıkken W-A-S-D ye filan basınca niko yürümüyor havaya uçuyor sağa sola filan. Yani oyun başladığı ilk 5 dakika filan çalışıyor daha sonra havaya filan uçuyor traineri kapatınca normale dönüyor. Nasıl düzeltebilirim ?

    • http://www.sonkral.net savage

      Trainerdeki bütün özellikleri google translate yardımı ile türkçeye çevirin belki bu şekilde düzeltebilirsiniz.Reset gibi bir seçenek varsa onu deneyin.Bende zomblerle falan karsılaşmışdım ama oynamama engel olmadığı için sorun değil hatta çok zevkliydi

  • samet

    çok teşekkürler

  • Koray

    Ya ben dediklerini yapıyorum fakat oyuna tıkladığımda hiç bir hata vermeden bekliyor öylece ?
    .exe den giridiğimde ise Scripthook bulunamadı fln diyor

    • http://www.sonkral.net savage

      Oyunu kaldırıp tekrar kurmanız gerekebilir.Oyunu Program Ekle kaldırdna kaldırın.Program Files deki oyun hakkındaki herşeyi silip tekrar oyunu kurmanız gerekiyor.
      Oyunu kaldırmadan önce farklı bir crack yapmayı deneyın düzelebilir.

  • abdullah

    Abi Bi Adam akıllı Anlatırmısın nasıl yapıcamzı bunları indirip ?

    • http://www.sonkral.net savage

      Su anda oyunun kurulu olduğu bir cihaz yok elimde.Önümüzdeki günlerde Detayllı bir resimli veya videolu inceleme yaparak anlatmayı düşünüyorum çünkü aşırı bu konu hakkında bana artık aşırı soru gelmeye başladı.

  • Loadinq

    Yararlı bir konu ancak ben GTAIV bir türlü beceremedim yapanlar sanırım EFLC de.. =/

    • http://www.sonkral.net savage

      sanırım sadece EFLC olan versiyonda çalışıyor trainer.Trainerin en güzel yanı polisler falan kovalamıyor ve kendinize koruma alabiliyorsunuz.

  • Mustafa

    Her dediğini yaptım ama açılmıyor trainer resim li bir sekilde anlatırmısın kardeş

    • http://www.sonkral.net savage

      oyun su anda bende yüklü değil.oyunu bir kaç hafta içersinde yükleyeceğim o zaman resimli veya videolu bir anlatım yapabilirim.

  • mustafa

    hala video eklemedin mi be kardeş !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • http://www.sonkral.net savage

      CPU fanımda problem olduğu için oyun falan kuramıyorum.GTA 4 Libert City Gay Tomy isimli oyun için kurup anlatacağım.

  • mustafa

    ne zaman yapcan eflc yi tarih ver ltfn kardeş

  • mustafa

    kaç haftadır bekliyorum !!!!!!!!!!!!! lütfen lütfen hade !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • mustafa

    savage 30 Mart 2013, 23:05
    oyun su anda bende yüklü değil.oyunu bir kaç hafta içersinde yükleyeceğim o zaman resimli veya videolu bir anlatım yapabilirim. <<<<<<<<<<<dedin hala bekliyoz

    • http://www.sonkral.net savage

      Haftaya Perşembe günü videoyu çekip yayınlayacağım.

  • mustafa

    hani kardeş hani kaç aydır bkliyoz hani !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • http://www.sonkral.net savage

    Yoğun istek üzerine sıfırdan bir anlatım yaptım.Dosyaları tekrar düzenledim artık kırması çok daha kolay yeni bir konumuz var lütfen bu konuyu ziyaret edin.
    http://sonkral.net/gta-iv-ve-gta-eflc-simple-native-6-4-trainer-kurulum-yeni.html

  • berkan

    Ya ben f3 e basıyorum menü geliyo menüde aşağı yukarı nasıl gidiyoz .s acil

    • http://www.sonkral.net savage

      Klawyenizin sağ tarafında bulunan numlock’a bağlı 2,8,4,6 tuşları ile hareket edebilirsiniz.Seçtiğiniz menüye girmek için aynı yerdeki 5 tuşuna basmanız gerekir.

  • mustafa

    hani video ? gene yapamadım

  • mustafa

    ?getNativeaddressfromalternatehash@game@@sapaxı@z yordam giriş noktası scripthook.dll dinamik baglantı kitaplıgında bulunamadı ) hatası veriyor girerken

  • mustafa

    sürüm de 1.0.0

    • http://www.sonkral.net savage

      Oyunu açan .exe yi uyumluluk yap.Olmazs Eski Sürüm traineri kur.
      Belki sende windows updateleri yoktur.
      Microsoft .NET Framework 4 (Standalone Installer)
      Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86)